15 Dec

Mesajul asta a fost scris cu intentia de a il posta pe un forum de dezvoltare personala si seductie. In cele din urma am observat ca am povestit mult de poker asa ca l-am postat si aici pe blog.

Vreau sa imi impartasesc gandurile.

Sunt intr-o stare in care am chef sa scriu. Nu stiu ce o sa scriu dar stiu ca vreau sa scriu.

Initial am vrut sa scriu pe facebook dar cine stie unde ajung cu gandurile asa ca mai bine postez pe as. De altfel feedbackurile de pe as sunt muuult mai de calitate de cat cele de pe fb.

Ce-mi trece acum prin cap?
Vreau sa devin bun cu femeile.
Sunt la nivelul cand invat cum sa ma comport la intalniri. Si in acelasi timp invat sa fac abordarile mai de calitate. Cand intalnesc o fata care nu vorbeste ma cam pierd. Ideea e sa gasesc un lucru in comun cu tipa si sa vorbim despre acel lucru in comun.
Cateva intrebari care cred ca produc conversatie:
– Cum ti-a fost ziua? povesteste-mi un lucru funny patit astazi
– Care e cel mai nebunesc lucru facut de tine?/ ce lucruri nebunesti ai de gand sa faci?
– Cum esti tu cu adevarat? In afara de ce zic prietenii… cum esti tu in interiorul tau?
– Cat de fain ar fi daca… (completez cu orice imi trece prin cap atunci)

… am inceput sa ma pierd in ganduri…

ce imi mai trece acum prin cap?
sunt deprimat oare?
Nu am job, nu am bani, m-am lasat de poker… nu fut nimic.
Am mai fost in situatia in care sunt acum… am avut 30$ si am urcat la 700$ dupa care m-am vazut profesionist si am incetat sa mai joc mize mici… de atunci tot fut meciul. Acum am tot 50$ sau cam asa ceva… Am urcat la 700$ jucand mize mici. Am pierdut si m-am deprimat jucand mize mari in afara bugetului.
… incep sa ma pierd in ganduri… vreau atentie?
… revin la poker:
De fapt revin la deprimare…
Is deprimat oare ca vreau atentie?


Nu vreau atentie. Vreau sa fiu fericit. Iar daca atentia ma face fericit atunci vreau atentie. Dar atentia nu o primesc de pe forum.
Acum ma simt de parca imi vars rahaturile pe forum… Cam asta fac.

… sa revin la gandurile mele

Ca sa ajung la fericire am nevoie de bani ca sa imi cumpar lifestyleul care ma face fericit.

Am gresit oare ca m-am lasat de poker?
Probabil daca ma intreb asta inseamna ca probabil am gresit?
Ma gandeam zilele trecute – daca nu mai joc poker, eu ce fac? „ce fac?” in sensul de „eu cu ce ma intretin?”
pokerul e un job cool cand te prezinti – de notat: argumentul asta vine poate din nevoia de atentie
De ce m-am lasat?
De trei ani tot joc poker si nu am realizat nimic. De 3 ani. Daca de 3 ani nu am realizat nimic, poate ca nu e de mine… si recitind fraza asta, parca il aud pe taicame-o zicand-o. Parca o aud pe maica-mea in fundal zicand „binee/bravoo mama” Deci probabil nu sunt gandurile mele. Daca ar fi sa vorbesc cu mine mi-as spune „daca de 3 ani nu ai realizat nimic poate ca ai facut ceva gresit in acesti 3 ani” Fiecare are evoutia lui… fiecare are backgroundul lui… simt ca replicile astea sunt ceva mecanisme de aparare ca sa ma simt eu confortabil cu situatia in care ma aflu. Nu am scuza pentru insuccesul meu decat faptul ca am fost lenes.
Da, sunt in cacat acum… Si cred ca am mai spus replica asta si cred ca am mai spus ca ies si tot in cacat sunt.
Ceva nu e bun la mine si trebuie sa schimb acel ceva. Nu imi dau seama ce.

Vreau sa ma schimb. Vreau sa fiu un om de succes. Nu numai cu femeile. Cu totul. Vreau sa fiu un om de succes.

Ce pula, is deprimat?

… pentru un moment iar m-am pierdut in ganduri. Ma bruiaza si muzica cred.
BUG Mafia – Inainte sa plec (trilulilu.ro)

Am o presimtire ca o sa postez mesajul asta pe blog… si am o presimtire ca ma reapuc de poker.

Sar de la o idee la alta ca nustiu ce rahat sare de la ceva rahat la alt rahat.

… aveam o idee pe care vruiam sa o dezvolt dar am pierdut-o.
Da, vruiam sa imi spun de ce m-am lasat de poker.
Faptul ca joc de 3 ani fara rezultat m-a facut sa ma pun pe ganduri.
Faptul ca pokerul ma face nefericit a cantarit mult la decizia asta. Ma face nefericit in sensul ca joc, pierd, ma supar. Dar daca as juca in limita bugetului nu m-as mai supara la pierderi. Daca as juca concentrat as pierde mai putin. Deci as fi fericit.
Faptul ca nu am bani ma face nefericit. Iar faptul ca joc poker ma impiedica sa am un job ca sa fac bani. Nu pot sa spun ca as face bani la job dar as face cat sa am sa cheltuiesc la limita.

… iar m-am pierdut in ganduri

„Avem timp dar facem ce vor
Nu vreau sa traiesc de parca nu am sa mor
Ca e putin prea putin si nu vreau sa ma-nec
In cum ar vrea altii sa fie inainte sa plec”

Wow ce idee tare mi-a venit!
O exploatez mai incolo. Acum mai spun ce vruiam sa spun mai devreme inainte sa ma pierd in ganduri

Vruiam sa imi zic ceva de seductie.
De cand m-am apucat de seductie s-au intamplat schimbari multe in viata mea. Si tot seductia a fost cea care a contribuit la faptul ca m-am lasat de poker.
Ii ciudat cum nu mi-am propus absolut deloc sa vorbesc/scriu despre poker si totusi tot ce scriu are trimitere catre poker. Asta spune ceva despre ce am in cap.
Sa revin la legatura dintre seductie si poker:
De ceva timp (cam de cand m-am lasat) am observat ca atunci cand sunt afara, pe strada, sunt foarte foarte fericit, iar cand sunt la calculator si joc poker sunt foarte nefericit. Dar oare sunt nefericit sau doar imi spun asta dupa o zi naspa?
Ma!
Nu stiu daca sa ma las de poker!
Daca ma las, ce fac?
Daca continui sa ma schimb, devin bun si la poker?
Ma fut!

… pauza sa ma pierd in ganduri.
Vreau sa imi accesez subconstientul acum.
Imi imaginez ca joc poker. Imi place jocul. Imi imaginez ca pierd. Imi imaginez ca joc in limita bugetului deci pierderile nu ma afecteaza. Imi imaginez ca daca pierd vreau sa castig si invat. Imi imaginez bine.
Cum imi pot imagina prost?
Imi imaginez ca joc poker. As putea sa joc in afara bugetului, sa pierd, sa ma supar, sa fiu deprimat, si sa ma tot intreb daca pokerul e de mine… asa cum am facut in ultimele luni.
As putea sa joc, sa incerc sa il invat dar sa fiu limitat… oare? Putin probabil. Eu nu sunt la nivelul la care sunt din cauza ca nu imi duce capul sa joc poker, sunt la nivelul asta pentru ca mi-am tot pus bete in roate.
Stiu asta doar ca nu recunosc. Eu sunt cel care am urcat mizele cand stiam ca nu e bine… Eu sunt cel care realizam ca joc neconcentrat si tot continuam sa joc… Eu sunt cel care nu isi urmarea adversarii la mese. Eu sunt sau eu am fost? Nu stiu ce imi rezerva viitorul si totusi stiu ca vreau sa ma schimb. Stiu ce imi rezerva viitorul? Vreau sa ma schimb?

De ce nu vreau sa ma schimb?
Stiu de ce nu vreau sa ma schimb. Nu vreau sa ma schimb pentru ca e greu. E greu? Nu vreau sa ma schimb pentru ca mi-e frica de ce urmeaza? Ii o prostie asta cu frica. Mi-e frica de ce munca trebuie sa depun dupa ce zic „Ba, ma schimb!”

O sa trebuiasca sa ma trezesc devreme… o sa trebuiasca sa joc concentrat la mese… o sa trebuiasca sa nu mai ma las purtat de emotii… e placut sa te lasi purtat de emotii.

Imi bag pula!

Eu cu cine tin?

Am zis de atatea ori ca ma schimb… cu ce ar fi declaratia asta mai speciala decat celelalte?
De unde stiu ca maine nu imi trece starea pe care o am acum?

Imi place cand ma uit in oglinda. Ma motiveaza teribil sa ma uit la mine. Vad un om de succes in mine. Cred ca asta va fi ceea ce voi face in momentele cand simt ca imi pierd controlul.

… tocmai m-am uitat in oglinda. Am vazut schimbarea.

Am vrut sa spun ca mi-e teama sa declar ca ma schimb dar mi-am amintit de cum am aratat cand m-am uitat la mine.
Maine imi scot visele la imprimanta si le lipesc pe perete

Pula mea, sunt un om de succes!

Mai am chestii de zis. O sa trebuiasca sa recitesc tot ce am scris ca sa imi aduc aminte ce vruiam sa mai zic.

… am recitit tot.
Nu cred ca mai vreau sa zic nimic. Vreau sa ma schimb.

Un răspuns to “”

  1. Danielu 25 Decembrie 2011 la 1:02 #

    Mai suntem multi care am trecut prin partea cu pokerul mai mult sau mai putin.
    Problema este ca nu esti serios in niciuna din activitati. Daca tot nu esti in stare sa joci in BRM, joaca pe stars only si puneti limita.

Lasă un răspuns

